Obchodní podmínky

Součástí obchodních podmínek je i Reklamační řád

1. Použité zkratky

  • Provozovatel internetového obchodu – dále jen provozovatel
  • Internetový obchod společnosti eWhite,s.r.o. – dále jen internetový obchod
  • Kupující – subjekt, který s prodávajícím uzavřel smlouvu o koupi zboží

2. Objednávka

Vyplněním a odesláním objednávky uskutečněné prostřednictvím internetového obchodu zákazník potvrzuje závaznost objednávky a souhlas s těmito obchodními podmínkami. O přijetí objednávky, pokud uvedete správnou emailovou adresu, budete informováni potvrzovacím emailem. Pokud potvrzovací email s kopií objednávky nepřijde, kontaktujte nás prosím buď telefonicky, nebo prostřednictvím tohoto formuláře.

Potvrzovací email o přijetí objednávky do systému není potvrzením objednávky. Potvrzení objednávky pošleme na Vaši emailovou adresu nebo sdělíme telefonicky po ověření dostupnosti a termínu dodání požadovaného zboží.

Pokud Vámi objednané zboží není momentálně skladem, nebo není možné dodržet uvedený dodací termín, budete o této skutečnosti informováni prostřednictvím elektronické pošty. Pokud v takovém případě provedete do 24 hodin storno objednávky, buď prostřednictvím elektronické pošty nebo telefonicky, objednávka je považována za zrušenou. Při stornu objednávky poslaném emailem nezapomeňte uvést Vaše jméno, emailovou adresu a popis zboží, jehož objednávku stornujete.

3. Storno objednávky

Ze strany kupujícího – kupující může objednávku stornovat kdykoliv před závazným potvrzením objednávky bez udání důvodu. Po závazném potvrzení objednávky lze provést storno pouze tehdy, když prodávající nesplní smluvené podmínky dodání.

ze strany prodávajícího – prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává, nebo pokud se výrazným způsobem změnila cena u dodavatele zboží nebo náklady za realizaci či doručení objednávky a zákazník změnu ceny neakceptuje. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. Pokud kupující již část nebo celou částku kupní ceny uhradil, bude mu zpět převedena na jeho účet v nejkratším možném termínu, nejpozději však do 10 pracovních dní.

4A. Odstoupení od kupní smlouvy

ze strany kupujícího – kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č. 367/2000 odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Toto právo je podmíněno nákupem jako fyzická osoba (nikoliv na IČO).

Písemně nás kontaktujte, že žádáte o odstoupení od smlouvy. Uveďte číslo objednávky a datum nákupu.

Zboží pošlete zpět na adresu uvedenou v sekci kontakt a to za následujících podmínek:

  • měl by být v původním nepoškozeném obalu
  • nesmí být použité
  • nesmí být poškozené,
  • musí být kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.)
  • s originál dokladem o koupi

Neručíme za případnou ztrátu nebo poškození zboží na cestě k nám. Neposílejte, prosím, zboží na dobírku, jinak nebude vyzvednuto.

Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme složenkou nebo převodem na Váš účet a to nejpozději do 10 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. V případě nedodání kompletního zboží či jinak odporující výše uvedeným podmínkám se termín posouvá do doby dodání plnohodnotného zbo­ží.

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět nebo bude uschováno na naši provozovně za manipulační poplatek ve výši 1% prodejní ceny zboží za den uschování.

V případě, potvrzené a dle Obchodních podmínkem nestornované objednávky má prodejce nárok na náhradu škody, především prokazatelných nákladů spojených s expedicí zboží (skutečné přepravní náklady a balné, apod.).

V případě, že na zboží „na objednávku je složena záloha či zaplacená proforma faktura“ případná stornace je ve výši 35 % z ceny zboží.

4B. Výměna zboží – postup

Výměna zboží s nevhodnou velikostí (barvou)

V našem e-shopu máte možnost bezplatné výměny zakoupeného zboží, které je vyráběno ve velikostním sortimentu, za zboží ve velikosti, která Vám bude lépe vyhovovat. Pokud tedy např. zjistíte, že Vámi objednaná lyžařská obuv je Vám malá, zabalíte je zpět a kompletní včetně dokladů je doručíte na naši adresu ( např. osobně nebo poštou – jako standartní balík) bez dobírky. Vyměněné zboží Vám v nejkratší možné době ( uvědomíme Vás e-mailem ) zašleme bez poplatků ( tj. bez poštovného a balného ) na Vaši adresu. Podmínkou bezplatné výměny je, že zboží nesmí nést známky používání a opotřebení ( např. obuv již použitá na sjezdovce, atd.). Pak již bezplatná výměna není možná.

Kterého sortimentu se tato jedinečná výhoda týká ?

  • Veškeré oblečení – kraťasy , trička, bundy, ponožky apod.
  • Veškeré lyžařské obuvi
  • Běžecké a snowboardové obuvi

Před zasláním je nutné kontaktovat nás e-mailem, abychom např. mohli dopředu doobjednat chybějící velikosta obratem zboží vyměnit. Pokud necháte zboží doručit, posílejte je vždy jako obyčejný balík, dobírky nebudou přijímány.

Stručný postup:

  • a) sepište průvodní dopis – žádejte správnou (velikost, barvu či další atribut) – vložte dopis ke zboží
  • b) zabalte zboží a pošlete na adresu: eWhite,s.r.o. – Luka pod Medníkem 17, 254 01, Jílové u Prahy/li>
  • c) do balíku přiložte kopii originálu faktury

5. Zpracování objednávky

V případě nejasností má provozovatel, případně jeho zodpovědný zástupce právo kontaktovat zákazníka prostřednictvím jím sdělených údajů. Pokud nebude možné kontaktovat zákazníka telefonicky nebo emailem uvedeným v objednávce, protože údaje budou nesprávné, nebo pokud zákazník neopraví požadované údaje ani po upozornění provozovatelem, objednávka bude stornována.

6. Dodací podmínky

Termín dodání je závislý na druhu objednaného zboží. Dodací lhůty jsou vždy u každého zboží uvedeny. U zboží běžně dostupného a zboží, které máme na skladě, probíhá odeslání zásilky zpravidla tentýž nebo následující pracovní den. Pokud není dodací lhůta uvedena, je možné využít příslušného formuláře nebo emailu a poslat dotaz na dostupnost žádaného zboží. Po zjištění lhůty Vás budeme kontaktovat telefonicky nebo na Váš e-mail.

Místo odběru je stanoveno na základě objednávky kupujícího. Za splnění dodávky se považuje dodání zboží na uvedené místo. Dopravu na adresu určení zajišťuje prodávající. Zásilka se zbožím vždy obsahuje daňový doklad.

Rozvoz zboží zajišťujeme po celé České republice – PPL. Náklady na doručení zboží rozlišujeme podle zvoleného způsobu. Konkrétní způsob dodání si zvolí zákazník, aktuální ceník je uveden na stránkách internetového obchodu.

7. Odstoupení od kupní smlouvy

ze strany kupujícího – Kupující má právo podle odstavce 6 novely občanského zákoníku č.367/2000 odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním, neotevřeném a nepoškozeném obalu poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Po obdržení vráceného zboží obratem vrátí prodávající zákazníkovi odpovídající částku. Tato částka NENÍ ponížena o náklady, které prodávajícímu vznikly s přepravou zboží směrem k zákazníkovi.

ze strany prodávajícího – Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává, nebo pokud se výrazným způsobem změnila cena u dodavatele zboží nebo náklady za realizaci či doručení objednávky a zákazník změnu ceny neakceptuje. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. Prodávající má právo objednávku stornovat také v případě, že zákazník vyplní chybné nebo neúplné kontaktní údaje.

7.1 Rozpor s kupní smlouvou

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

8. Záruka a reklamace

Součástí obchodních podmínek jsou reklamační podmínky, které jsou v plném znění v zde nebo v písemném provedení na provozovně prodávajícího.

9. Ceny zboží, DPH

Provozovatel internetového obchodu je plátcem DPH. Všechny ceny uváděné na stránkách internetového obchodu jsou uváděny včetně DPH.

10. Prodej a platba za zboží

Prodávající je majitelem zboží a prodává jej kupujícímu (zákazníkovi).

Zboží je majetkem prodávajícího do doby, než je zákazníkem v plné výši zaplaceno (u bezhotovostních plateb se za zaplacení považuje doba, kdy se prodávajícímu částka převede na účet).

11.Formy doručení a způsoby platby

Tento internetový obchod využívá pro doručení Vašich objednávek:

  • Služeby PPL – dobírka / převod.
  • Pro větší (objemnější nebo těžší balíky) využíváme službe PPL, DHL nebo firmy GEIS.
  • Na Slovensko zasíláme PPL (DHL) – vždy Standartním balíkem nebo firmou GEIS.
  • Do zahraničí vždy DHL nebo GEIS.
  • Zákaznici mají také možnost odebrat zboží na naší provozovně: Praha – Západ, Praha 4, Praha 10 – více viz. kontakty.

Zákazník může na tomto internetovém obchodu zvolit následující způsoby platby:

  • Osobní odběr – platba v hotovosti
  • Dobírka – PPL
  • Platba kartou – PayMuzo
  • Platební model eBanky /pro klienty Raiffeisen Banky/
  • Převod na účet

12. Ochrana osobních údajů

Tento internetový obchod se ve své činnosti se řídí zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Vaše data u nás uschovaná jsou chráněna před zneužitím a nikdy nebudou poskytnuty žádnému třetímu subjektu. Vaše data mohou být využita pouze provozovatelem internetového obchodu a to pouze pro účely statistického zpracování a přímé komunikace se zákazníkem.

Používáním tohoto internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním informací o vás a vašich nákupech za výše stanovených podmínek.

Internetový obchod si vyhrazuje právo ustoupit od záruky bezpečnosti v případě napadení serveru neznámým pachatelem (hackerem). Pouze v takovém případě neplatí výše uvedená pravidla manipulace s daty.

I. Základné ustanovenia

Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len VOP) upravujú vzťahy medzi kupujúcim a predávajícim v oblasti predaja lyžařského tovaru medzi spoločnosťou eWhite,s.r.o. (ďalej len „predávajúcí“) a jej obchodnými partnermi (ďalej len „kupujúcí“).

Predávajúci

eWhite,s.r.o. – Luka pod Medníkem 17, 254 01, Jílové u Prahy je spoločnosťou, ktorá sa zaoberá predajom lyžiarského vybavenia koncovým používateľom.

Kupujúci

Koncový používateľ – na začiatku obchodného vzťahu odovzdáva predávajúcemu iba svoje kontaktné údaje, nutné na bezproblémové vybavenie objednávky, prípadne údaje, ktoré chce mať uvedené na nákupných dokladoch.

Právne vzťahy predávajúceho s koncovým používateľom výslovne neupravené týmito VOP sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb., Občianský zákonník, zmenený a doplnený a súvisiacimi predpismi.

Kupujúci si je vedomý, že mu zakúpením produktov z obchodnej ponuky predávajúceho nevznikajú žiadne práva na používanie registrovaných značiek, obchodných názvov, firemných log či patentov predávajúceho, alebo ďalších firiem, pokiaľ nie je v konkrétnom prípade zmluvou stanovené inak.

II. Bezpečnosť a ochrana informácií

Predávajúci prehlasuje, že všetky osobné údaje sú dôverné, budú použité len za účelom plnenia zmluvy s kupujúcim a nebudú inak zverejnené, poskytnuté tretej osobe ani nijako zneužité, s výnimkou situácie súvisiacej s distribúciou či platobným stykom súvisiacim s objednaným tovarom (poskytnutie mena a adresy dodania).

III. Otváracia doba

Obchod na adrese eWhite,s.r.o. – Luka pod Medníkem 17, 254 01, Jílové u Prahy:

Pondelok – Utorok: 10:00 – 19:00
Streda: 10:00 – 19:00
Štvrtok – Piatok: 10:00 – 19:00

Objednávky cez internetový obchod na adrese: www.qski.cz 24 hodin denne, 7 dní v týždni

IV. Ceny

Ceny sú vždy uvedené s DPH, ak nie je v cenníku alebo e-shope uvedené ináč.

VI. Objednávanie

Kupujúci dostane tovar za cenu platnú v okamihu objednania.

Objednávať je možné nasledujúcimi spôsobmi:

  • prostredníctvom elektronického obchodu na www.qski.cz (ďalej len „e-shop“)
  • osobne v našom obchode

Predávajúci odporúča kupujúcemu robiť objednávky cez elektronický obchod a uviesť nasledujúce údaje:

  • meno a priezvisko
  • adresu dodania tovaru
  • telefón
  • spôsob platby
  • spôsob doručenia
Prijaté objednávky sú záväzné a dajú sa zrušiť iba so zaplatením storno poplatku, jeho výška je 20% z ceny objednaného tovaru.

VII. Odstúpenie od zmluvy – platí pre koncových spotrebiteľov

1. Odstúpenie od zmluvy v prípade, že kupujúci odobral tovar iným spôsobom, než osobne na adrese predávajúceho (bolo mu doručené prepravnou službou).

V súlade so zákonom č. 634/1992 Zb. v znení neskorších právnych predpisov má kupujúci právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru v prípade, že tovar objednal inak, než osobne a bolo mu doručené ľubovoľnou prepravnou službou. Ak sa kupujúci rozhodne pre odstúpenie v tejto lehote, je nutné splniť nižšie uvedené podmienky:

  • a) Odoslať list (najlepšie emailom) s textom: „Chcem jednostranne odstúpiť od zmluvy zo dňa DD.MM.RRRR č. (číslo faktúry) a požadujem vrátenie uhradenej čiastky za tovar na účet číslo:…………………...“. Dátum a podpis.
  • b) Tovar doručiť na adresu predávajúceho spolu s priloženou kópiou vyššie uvedeného listu.
  • c) Tovar odosielaný a doručený späť na adresu predávajúceho musí byť v pôvodnom nepoškodenom obale, najlepšie nerozbalený, nesmie byť použitý, musí byť nepoškodený, kompletný (vrátane príslušenstva, záručného listu, návodu atď.) a s kópiou dokladu o kúpe. Neposielajte tovar na dobierku – nebude prevzatý. Odporúčame Vám tovar poistiť. V prípade nedodržania niektorej z uvedených náležitostí má predávajúci právo odmietnuť vrátený tovar, alebo úmerne znížiť čiastku, za ktorú bude tovar prijatý späť.
  • d) Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok na vrátenie tovaru Vám peniaze za tovar zašleme prevodom na Váš účet a to najneskôr do 30 pracovných dní po fyzickom obdržaní tovaru. Peniaze nevraciame v hotovosti, ani poštovou poukážkou.
  • e) V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nebudeme bohužiaľ môcť akceptovať odstúpenie od zmluvy a tovar bude vrátený na náklady predávajúceho späť. Predávajúci je oprávnený účtovať kupujúcemu prípadné ďalšie vzniknuté náklady.

2. Odstúpenie od zmluvy v prípade, že zákazník odobral tovar osobne v prevádzke predávajúceho. V prípade, že objednávka bola prijatá akýmkoľvek zo spôsobov, ktorý predávajjúci ponúka (vrátane e-shopu), ale bola vybavená v kamennom obchode a tovar bol prevzatý osobným odberom, má kupujúci nárok odstúpiť od zmluvy do 3 pracovných dní od prevzatia tovaru. Ak sa kupujúci rozhodne pre odstúpenie v tejto lehote, je nutné splniť nižšie uvedené podmienky:

  • a) Buď má možnosť postupovať rovnako, ako je popísané v predchádzajúcom odstavci č. 1, tj. písomne a poštou alebo tovar spolu s kópiou dokladu o kúpe osobne doručiť na adresu predávajúceho.
  • b) Tovar odosielaný a doručený späť na adresu predávajúceho musí byť v pôvodnom nepoškodenom obale, najlepšie nerozbalený, nesmie byť použitý, musí byť nepoškodený, kompletný (vrátane príslušenstva, záručného listu, návodu atď.) a s kópiou dokladu o kúpe. Neposielajte tovar na dobierku – nebude prevzatý. Odporúčame Vám tovar poistiť. V prípade nedodržania niektorej z uvedených náležitostí má predávajúci právo odmietnuť vrátený tovar, alebo úmerne znížiť čiastku, za ktorú bude tovar prijatý späť.
  • c) Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok na vrátenie tovaru Vám peniaze za tovar zašleme prevodom na Váš účet a to najneskôr do 30 pracovných dní po fyzickom obdržaní tovaru. Peniaze nevraciame v hotovosti, ani poštovou poukážkou.
  • d) V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nebudeme bohužiaľ môcť akceptovať odstúpenie od zmluvy a tovar bude vrátený na náklady predávajúceho späť. Predávajúci je oprávnený účtovať kupujúcemu prípadné ďalšie vzniknuté náklady.

VIII. Informácie o produktoch

Informácie o produktoch v e-shope predávajúceho majú iba ilustračný charakter a v detailoch sa môžu líšiť od dodávaného tovaru.

IX. Platobné podmienky

  • a) platba v hotovosti pri nákupe
  • b) platba vopred bankovým prevodom
  • c) platba cez internetové rozhranie eBanky
  • d) na dobierku pri doručení tovaru (hotovosť preberá od zákazníka prepravca)
  • d) GP Webpay – kartou

X. Dodacie podmienky

  • osobný odber: Tovar môže prevziať iba oprávnená osoba, alebo osoba na to poverená (oprávnená) majiteľom firmy, alebo štatutárnymm orgánom spoločnosti. Táto osoba sa musí dostatočne identifikovať a preukázať občianskym preukazom.
  • dobierka: Dodávka tovaru je realizovaná prostredníctvom služby PPL a to na dobierku. Zákazník preberie objednaný tovar a zaplatí kúpnu cenu kuriérovi. Adresa dodania sa musí nachádzať na území Slovenskej, resp. Českej republiky.

XI. Záručné podmienky

Záručné podmienky na tovar sa riadia Reklamačným poriadkom predávajúceho.

XII. Záverečné ustanovenia

Tieto Všeobecné obchodné podmienky sú platné od 5.10.2011 a rušia všetky predchádzajúce ustanovenia a zvyklosti. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeniť tieto Všeobecné obchodné podmienky bez predchádzajúceho upozornenia.

{/sk}
 

 


Prodávané značky  |  Obchodní podmínky  |  Partneři © 2014 qSki.cz  |  Cybergenics.cz - tvorba e-shopů, e-shop